Lyckligaste dagen i mitt liv.

Är hemma hos mamma nu, tänkte ta tillfället i akt att lägga upp massa bilder från studenten och lite sånt, etersom min bror agera fotograf nästan hela dagen och under min studentvecka så är alla bilder på hans dator .
VARNING, MÅNGA BILDER TALAR SITT EGET SPRÅK!!!!!!! MEN DET BJUDER JAG PÅ.


precis hem kommen från student-fotbollen


också precis hem kommen från student-fotbollen.. jag har världens bästa hund. HAHAHAHA!


Vodka/redbul....


Mamma & kusin påväg till min student


Lyckan går inte att beskriva!!!


......


30,000 bilder...


Jag & Ellinor


Jag & Ena


jag & bästa kompis


gustaf, jag & theo


Jag & kusin


Pappa, bror, mamma & jag! <3


Jag & fikret


Ellinor, kusin, emma & jag.


Kusin-ligan!


FLAK!


FLAK!!


skåååååål!


glad och ...


<3


Ellinor & emma-gull


<3


<3


<3


HAHA!

Det där får räcka för nu. Har suttit ett bra tag nu. Internet dog lite då och då och jag har kollat igenom 800 bilder.
Förstå att det pirrade av lycka i magen bara jag kollade på alla bilder från min student.. Det var nog den bästa dagen i hela mitt liv. Alla jag älskar var runt omkring mig, lika glada som jag var! Har nog aldrig känt sådan lycka i hela mitt liv. Blir helt varm inombords bara jag tänker på det. Finns lite fler bilder som togs under natten men dom skippar jag nog. :)

Jag älskar er alla! Men ett speciellt tack och extra mycket kärlek vill jag ge till min mamma. Ingenting i mitt liv hade varit såhär sjukt bra utan henne! Volim te najvise na svetu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0