I'm leaving soon.


Vi gör det enkelt, jag bytte blogg!



Mycket har hänt den här senaste perioden. Jag har tagit studenten, träffat nya människor och fått nytt jobb bla.
Det är sommar! eller iaf svensk sommar, men snart lämnar jag nog Sverige för ett tag, vet inte hur länge jag är borta eftersom jag inte har någon skola att komma tillbaka till kan jag vara borta lite längre. Känns verkligen som att jag måste komma bort här ifrån..
Det känns lite konstigt att blogga igen men jag kommer nog in i det snart igen. Tänkte lägga upp bilder från studenten och massa annat så fort jag har lagt över alla bilder på datan från alla kameror jag har använt under denna sommar. Men det kommer. Och Martina måste fixa min blogg också haha.
Sitter just nu på mitt RENA vardagsrumms golv (jag har storstädat hela min lägenhet idag)... Behövdes verkligen en storstädning men jag har inte varit hemma så mkt på sista tiden så jag skyller på det! :)
Nej nu tänkte jag gå ner till mamma :) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0