in bed

Ligger i sängen nu och kan inte riktigt sova.. Egentligen borde jag verkligen sova för jag har vänt på dygnet helt och hållet. kan aldrig somna innan 2 på natten och sen vaknar jag 2 dagen efter.. Ibland önskar man att man hade dag-jobb också så att man var tvungen att gå och lägga sig tidigt.
men men.. idag har jag inte gjort så mkt, legat hemma hos mamma och bara tagit det lugnt, var nere på hugo och bowla ett tag sen nu på kvällen har jag bara legat och kollat på film.
Så sjukt tråkigt om dagarna så fort det är såhär dåligt väder. När det är sol kan man åtminstone bara ute men vafan ska man göra ute när det regnar? inte en kotte någonstans och alla bara klagar.. vilket jag också gör iof haha..
Men snart är det slut på klagandet för inom ganska kort åker jag till serbien och när jag kolla vädert där nu visar det 37 härliga grader och sol!!! SÅ UNDERBART!
nej nu ska jag nog försöka sova iaf. Vi hööööörs :) laku noc! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0