kill me!

JAG VILL SOOOOVA! jag fattar inte varför jag är så sjuuuukt trött!?? iof sover jag dåligt på nätterna och har vänt på dygnet sen jag började jobba nattklubb så mkt som jag gör nu, men det är kul! Roligast har vi efter stängning tror jag, när vi städar och allt det där! hahahaha.
jag ligger fortfarande i sängen, vaknade precis typ. eller jag har vaknat en gång innan men råkade somna om. Min kära kusin ringde nyss och fråga om jag var vaken för hon kommer snart så jag måste skynda mig lite, hade tänkt vara klar tills hon kommer men det kommer jag definitivt inte vara eftersom jag inte har kommit någonstans än. så seg jag är!
Ikväll/inatt är det jobb igen :) Men faktiskt är jag ledig nästa helg för då åker jag iväg. Enda helgen jag är ledig på hela juli, men vad konstigt det kommer kännas att inte jobba på en hel helg!! haha :P
men men, nu måste jag kliva ur sängen och hoppa in i duschen.
Jag saknar så mycket just nu, så många personer... både stora och små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0