På vift

Jag befinner mig just nu någon annanstans. Sitter på en bänk helt själv, lyssnar på musik och funderar. Mycket som snurrar i mitt huvud och egentlign vill jag bara skriva allt som händer inom och runt omkring mig. Jag står inför val i mitt liv som kommer göra ont, som kan förändra en del och jag funderar på vad jag ska göra i framtiden. Kvar i Norrköping ska jag inte vara hela mitt liv, jag vill se mer än fräcka fröken, spårvagnar och puls. Ena dagen känner jag mig redo att lämna allt men andra dagen är jag mer tveksam. Det är mycket som snurrar och känslorna är blandade, musiken gör för tillfället tankarna ännu djupare. Jag vet inte, men musik kan påverka mig otroligt mycket. Åt alla håll. Just nu känner jag en blandning av förvirring och lycka. Konstig kombination. Men samtidigt som magen kan pirra till lite när jag tänker på vissa saker så har jag en förvirring där inne någonstans. Mycket har hänt sen årsskiftet, saker jag verkligen inte ens kunde tänka skulle hända mig och nu när jag sitter här och inser att jag tog mig igenom allt, det jag aldrig trodde skulle hända mig. I mina hörlurar nu spelas zeljko joksimovic - supermen. En låt som kan väcka alla sinnets känslor inom mig, på samma gång. Nej nu ska jag sluta skriva, innan jag skriver för mycket. Jag ska fortsätta min resa nu! Ha det så bra så länge!! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0