3 is a magic number!

Nu kan jag med lycka dela med mig av min goda nyhet jag väcktes av i morse! Jag fick jobbet som jag var på intervju på i Sthlm i tisdags!! Blev sjukt jävla glad och ännu gladare blev jag när jag fick veta att jag var den enda dom anställde av alla 8, även fast dom hade plats för alla så tyckte dom att jag var mest passande, BÄST med andra ord! Så nu snart är jag säljare på 3!!!! Helt sjukt känns det eftersom jag berättade i förra inlägget som jag btw såg att det hade kommit upp idag men det skulle varit igår! Jag hade ju inga förväntningar lr förhoppningar. intervjuerna och övningarna var tuffa och dom ställde mig mot väggen många ggr... Men tydligen så gjorde jag det jävligt bra!!! Ska bli så sjukt jävla kul för jobbet i sig verkar så kul och givande! Så på söndag kväll åker jag upp till Sthlm och tar in på hotell för att ha närmare till huvudkontoret där vi har utbildning hela veckan! Jag känner mig så fruktansvärt taggad!!! Helt sinnessjukt!! Haha oj vad jag låter jobbig nu men efter att ha gått hemma sen jag tog studenten och inte dragit tummen ur röven någon gång på riktigt för att få ett jobb utöver det jag redan har (iof ville jag vara ledig lite efter studenten) lr vad jag ska göra i livet så bara helt plötsligt dyker det här upp och allt går som en dans på rosor!!!!
Jag måste medge att jag är nöjd med mig själv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0