Jag älskar att vara envis!

Jag sitter i bilen nu påväg till jobbet och är så trött så ögonen snart stängs igen men jag känner en energi inom mig. En energi jag ska göra ngt bra av!
Jag är trött som satan, jag befinner mig 60 mil hemifrån, sover på hotell, bor i en resväska, umgås med helt främmande människor (än så länge), är på ett helt nytt jobb, har press på mig, har fått nya rutiner, har sjukt mkt nya utmaningar och jag kan faktiskt säga att det bara gör så att jag vill kämpa ännu mer! Jag får en kick typ, även fast jag saknar er där hemma så är det här något helt nytt, jag går i arbetskläder från 9-20 varje dag och är någon helt annan stans och har helt andra saker att tänka på! Men fan vad taggad jag blir! Sen är jag arg också, skit arg faktiskt men det gör bara att jag vill kämpa ännu mer. Jag vill klara det här, jag KAN klara det här!!! / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0