Jag hjärta dig

Bilden är tagen i somras och får mig att tänka tillbaka på sommaren... Jag älskar sommaren, eller man kan nog säga att jag avgudar sommaren! Finns absolut INGENTING som är bra med vintern och även hösten.. Våren är okej när det börjar bli varmt men annars är det inget att ha! Denna sommar spenderades med mina bästa i hela världen och jag njöt av varenda sekund solen kom fram och varenda kväll det fortfarande var ljust ute och man bara kunde sitta på en uteservering! Maximal njutning! Dagen idag har iaf spenderats med mina två favoriter Emma och mille! Vi va hemma hos mamma och hade det mysigt sen blev det även en liten sväng till maxi där vi inhandlade lite nödvändigheter! Skönaste kommentarerna från mille idag... Nr 1 när vi sa att vi skulle åka till maxi säger han spontant "mamma det är väl där man kan köpa mamma-saker?" (alltså kläder till Emma) hahahaha!!! Kommentar nr 2 kom inne på kicks när vi står vid hårfärgerna och mille greppar en blond hårfärg och säger glatt till Emma "MAMMA det här är likadan svart färg som jag har" (både hans hårfärg och förpackningen med hårfärg var krit vit!!) vi fick oss verkligen ett gott skratt! Ni två är mina fina favoriter! Och hjärtat på bilden har btw Emma gjort i somras när vi va på hennes land en vecka och njöt av isoleringen åt helvete ute i skogen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Våran sommar vad underbar ihop älskling! Du är underbar!! Haha och på maxi finns det "mamma-saker" hahaha älskade unge

2011-11-19 @ 14:50:08
URL: http://lundellfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0