Leather

Igår var en lång dag, jag var på arbetsintervju i Sthlm som tog 3,5 timmar! Sjukt lång! Åkte hemifrån 11 på morgonen och kom hem vid 7 igår kväll var helt slut och hade så mkt tankar i huvudet så inatt kan jag lova att jag sov som en liten björnunge! Än så länge har jag inte gjort ngt speciellt och så kmr nog dagen fortsätta, ska till ner till Hugo vid 6 för möte sen får jag se. Hoppas på att jag får jobbet som jag var på arbetsintervju på, skulle nog va sjukt kul! Jag sökte det helt och hållet av en slump i torsdags natt och på fredag morgon väcks jag av att den personalansvarige från företaget ringer mig och frågar om jag vill komma på intervju i Sthlm på tisdag! Blev skit glad för som jag trodde var det väldigt många som hade sökt jobbet, ungefär 400 personer och 8 av alla 400 hade dom kallat in för intervju och så var jag en av dom 8! Känns lite kul eftersom jag inte alla hade några varken förhoppningar lr förväntningar på att någon skulle ringa mig! Men men, får se hur det går här näst, dom skulle höra av sig oavsett om man fått jobbet lr inte inom några dagar! Får jag det så berättar jag självklart mer! :) nu ska jag äta mammas pannkakor, finns inget godare!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0