Like a princesssssss!

Inatt sov jag som en liten prinsessa bredvid min baby, till skillnad från natten mellan fre-lör då jag drömde mardrömmar hela natten! Tror jag vaknade 5 ggr på 3 timmar och till sist var jag så rädd när jag vakna så jag var tvungen att skicka sms till mamma! Haha heeeelt sjuka drömmar! Men inte inatt, för i natt var det lika mysigt och underbart som vanligt! Älskar känslan när jag vaknar till av att han lägger sina armar omkring mig lr när jag kryper in i hans varma famn! Guld värt!
Men men.. Ligger för tillfället och funderar på vad jag ska göra med mitt hår.. Jag älskar min hårfärg just nu men jag märkte nu när jag börjar få utväxt att det inte räcker med att lägga i en röd toning i botten för det händer inget eftersom jag är så mörk i botten.. Resten av mitt hår är ju avfärgat innan jag la i rött men jag tänker inte avfärga hela jävla botten varje gång jag ska ta bort min utväxt för att sen lägga i en röd... Då gör jag mig helt klart mörk igen, även fast jag helst vill va röd som jag är nu.. Ngn som har nått tips om hur jag kan lösa mitt problem?? Aja, onödigt info kanske men men :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0