look of today !

Idag var det utbildning som stod på schemat som vanligt, vi fick sitta med och lyssna på telefon försäljarna en timme för att höra mer hur det kan låta vid sälj så man kan plocka lite av varje, både det bra och det dåliga!
Efter utbildningen gick jag & amandra direkt till hotell rummet. Hon gick och träna och jag gick igenom lite abonemang och sånt. När hon kom tillbaka gjorde vi lite mat och satt och prata, ytterst mysigt!
Sen har vi inte gjort så mkt mer, förberett och för sängen och lite sånt. Himla mysigt att dela hotell rum med henne, vi verkligen ger och tar från varandra.. eller jag måste väl erkänna att jag lär mig nog mer av henne än hon av mig. Hon tränar, tar hand om sin kropp och kan typ allt om sånt som är bra för kropp och själ! Om jag säger sådär: Hon bytte om till träningskläder medans jag la mig i soffan... Vi åkte ner till receptionen tillsammans (hon gick till gymmet och jag satte mig och  tog en cig..) lite skillnad på oss men jag har fått lite lärdom av henne.
igår låg vi i sängen och hon gjorde protein pudding till oss två till kvällsmat och jag kan faktiskt inte klaga. Det luktade muffins smet och smakade mint chocklad!
Medans hon kanske dricker något nyttigt och sockerfritt dricker jag det mest onyttiga man kan välja.. eller tex när vi tar bort sminket och sånt.. jag tar en servett och gnuggar bort sminket sen är jag klar, medans amanda gör rent det med massa olika produkter. Med andra ord, vi är väldigt olika, men samtidigt lika på många andra sätt, vet inte hur många gånger vi råkat ut för "telepati" haha. Hon tar hand om sig själv och sin kropp från topp till tå medans jag gör väldigt mycket lite halv-dant. Samtidigt så kommer vi väldigt bra överens!
Egentligen ville jag bara säga att jag är glad att jag lärde känna henne!! Go människa!!
.
.
Medans hon svettades på gymmet agerade jag lite fjortis och tog kort på mig själv... hahahaha lite skämt o sido.

/F

Kommentarer
Postat av: @@@@@@@

Är det dina nya tights som du ALDRIG mer kommer att glömma :D

2011-11-23 @ 22:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0