Mot Sundsvall !!

Sitter på tåget nu, påväg till Sthlm för att sen möta upp Ida på 3:s huvudkontor sen tar vi bilen till sundsvall där vi ska jobba i veckan! Det pirrar lite i magen faktiskt, imorgon är min första arbetsdag !! Önskar mig själv lycka till!!! Haha. Den här helgen har gått sjukt fort. Kom hem ganska sent från Sthlm i fredags så jag hann bara äta och byta om sen var det dags att börja jobba på puls igen. I lördags gjorde jag inte så mkt på dagen men sen på kvällen var jag på konsert och idag har jag bara legat och gosat med baby hela morgonen sen åkte jag med mamma och fixa naglarna och den var det dags att packa och äta och här sitter jag igen, på tåget bort från Norrköping. Känns som jag precis satt här påväg till Sthlm även fast det var en hel vecka sen jag satt här. Tiden går så sjukt fort!! Nu ska jag vila lite, har en lång väg på vägarna sen när jag kmr till Sthlm.. Vi ska nämligen köra 40 mil sen innan vi är i Sundsvall! / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0