pudel !

Nu ligger jag i sängen igen, har iof legat här en stund. Jag & Amanda ligger här bredvid varandra på varsin data.
Idag var det såklart utbildning igen, gick lika bra idag som igår men det var lite jobbigare att gå upp idag än igår dock. Efter utbildning åkte vi in till stan för att kolla lite i butiker, amanda köpte på sig en hel del fint men jag skippa att shoppa idag. Var och kolla löshår bara för det har jag nog bestämt mig för att jag ska lägga i så jag tänkte köpa håret här i sthlm för det är så mycket billigare än att köpa hemma i norrköping men jag lägger i det hemma.
Idag har vi haft en ganska mysig dag, en tur in till stan sen påväg hem gick vi in på ica maxi och handla lite kycklig, keso, avokado och lite annat gott sen gick vi hem hit till hotellet och åt. Efter det har vi bara tagit det lugnt, duschat och sånt. jag har även fixat mitt hår efter amandas tips så nu kan jag lova att jag fick fram varenda lock jag har i hela huvudet. ser ut so en pudel! men det blir nog bra till i morgon!
Imorgon är det utbildning igen och säljteknik står på schemat! det är svårare än vad man tror att sälja, om man inte vill va den där säljaren som bara tvingar på kunden mamma produkter lr tjänster vill säga!
Näe nu ska jag nog lägga ner datorn och släcka lampan när som.
God natt / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0