Slööö

Dagen idag har inte varit speciellt händelserik.. Jag är helt slö i kroppen och förkylningen släpper inte! Hatar att vara sjuk, finns inget jobbigare än att ligga och inte göra någonting, jag blir bara mer och mer rastlös men har ingen ork för att göra något.. Baby kom i morse och la sig bredvid mig när jag låg och sov, tror inte det finns ngt mysigare! Ikväll är jag sugen på film och godis!!! Egentligen skulle jag verkligen VERKLIGEN behöva städa hemma men jag har ingen ork till det heller.. Men får nog ta tag i det imorgon, samt tvättstugan... Fan så tråkigt det är, men något som måste göras! Jaja, ointressant fakta men ni får ha en trevlig kväll! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0