Te amo, he said to me..

Ikväll är det idol mys med mamma! I onsdags var det en lugn utgång för mig och min vapendragare bortsätt all drama. Det var inte skit tråkigt men vi brukar ha mkt roligare tillsammans.. Men men, känner mig mätt på utgång nu för ett tag framöver.. Ikväll är jag ledig, vilket känns helt konstigt.. Det tråkigaste är att jag hade kunnat jobba, tog ledigt av en anledning men det blev inte av.. Men jag ska väl inte klaga antar jag, kanske är bra att jag lägger mig ganska skapligt idag för i morgon på dagen har jag en del att fixa.. Måste inhandla lite saker inför vecka som kommer sen jobbar jag lördag natt och åker till Stockholm på söndag eftermiddag/kväll och stanna där till på fredag eftersom jag har utbildning så dom har bokat hotell till mig så jag har närmare utbildningen och slipper pendla varje dag! Så jag har lite att fixa inför det!! Jag är sjukt jävla taggad!!! Trodde aldrig jag skulle få jobbet så jag fattar det nog inte riktigt än. Men det ska bli jävligt kul! Har dock en tuff vecka framför mig med utbildning från 9-17 varje dag! Men det ska nog gå bra! Nu ska jag kolla idol! Ha en mysig kväll! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0