cant sleep.

Jag ligger i sängen, inte så konstigt kanske. Har precis lagt på i telefon men känner att jag inte kan sova.
Alldeles för många tankar i mitt huvud och jag saknar en liten person.
whatever.
I helgen har jag jobbat,  både dag och natt. Puls som vanligt, stod i baren både fre & lör. och på dagarna har jag provjobbat på ett annat ställe. vart det är tänker jag inte säga nu eftersom inget är säkert än.
har inte bloggat speciellt bra senaste tiden för jag har inte så mkt att säga, vet inte riktigt vad jag ska skriva? gör inget speciellt på dagarna nu för tiden så där finns det inge roligt att berätta och sen finns det ju vissa saker jag inte vill dela med mig av i bloggen och resterande är bara lite små saker som jag inte kommer ihåg att blogga om.
men ska väl försöka bättra mig, har fått klagomål men här kmr lite bilder från serbien i somras!!
sen kanske jag ska försöka börja med att stänga ner datorn och hoppas på att jag somnar snart.
Morbror <3
En oförglömlig kväll..
fråga inte..
yesssss
ooops.
lilla jag & stora bagaget. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0