lazy day.

Idag har jag verkligen haft en riktigt lat-dag. Inte gjort ett skit och det har varit så jävla skönt.
Körde baby till resecentrum i morse, eller inte i morse men halv 1 sen åkte jag direkt till mamma i mjukis byxor och hood tröja, utan smink och med smutsigt hår.. så himla skönt att ha sånna här dagar ibland. När man verkligen inte gör någonting!
På onsdag ska jag & mami på Rihannas konsert, dock har jag precis läst att hon ställt in sin konsert i malmö så vi får väl se om hon ställer in dom i sthlm också.. riktigt illa i sånt fall, jag har sett fram emot hennes konsert sen mars och jag som avgudar hela henne!!!!!! Får hoppas att hon tillfriskningar till på onsdag!!
Helgen för övrigt har varit skit kul, det var en lyckad kväll i lördags på jobbet! Var kul att se att så många kom utklädda och verkligen gick in för det eftersom vi hade hållt på att pynta hela puls sen 13:00 på dagen!! var en sjukt lång dag!
Var på puls 14:00 och kom hem 05:00 och plus att man ställde om klockan en timme så kvällen blev ju 1 timme längre!! jag va såå jävla trött hela söndagen! och i natt låg jag och baby och kolla på film halva natten så jag är fortfarande sjukt trött.. tror att jag har slumrat till i soffan 3 ggr idag och jag ligger fortfarande och gäspar! men några avsnitt av the mentalist ska jag nog orka :)

 
hon är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0