8 tim & 30 min senare.

8 timmar och 30 min senare sitter jag här på tåget igen påväg hem. Fatta att jag har pendlat till Sthlm varje dag i snart 3 veckor! Jag går upp halv 7 varje dag och är hemma halv 7 varje kväll... Plus att jag jobbar natt varje helg. Förstå hur trött jag är om dagarna!? Det är sjukt! Men snart är det slut och jag går tillbaka till "mitt vanliga" liv!! Ska bli sååå jävla skönt att bara vara hemma en kväll, kolla på film halva natten och veta att man kan sova hur länge man vill dagen efter. I veckorna är jag hemma om kvällarna men måste lägga mig skapligt eftersom kl ringer 06:30 varje morgon och på helgerna kan jag sova hur länge jag vill (förutom söndagar) men då kan jag inte göra nått på kvällen eftersom jag börjar jobbet! Ska bli så himla skönt att få en dag/kväll/natt/morgon utan att man måste tänka "jag måste........" ! Nej nu låter jag som om jag är världens lataste, men det är jag nästan iof. Men från att ha haft en slapp sommar och ett efterlängtat sommarlov där jag kunnat gjort vad jag vill när som helst till att hamna i värre rutiner än när jag gick gymnasiet är en väldigt stor förändring och lite små jobbigt! Nu babblar jag på om det mest ointressant saker som kanske finns men är ganska uttråkad här helt ensam, på tåter så ringrarna går av bara farten. Och från ingenstans, jag har bestämt mig att göra håret en nyans rödare nu medans jag ändå måste färga det så det blir jämt och dom vanligt när det gäller mig måste det ske på direkten så jag ska åka på en gång när jag kmr hem och köpa hårfärg och sysselsätta mig med det när jag kmr hem. Nej nu ska jag sluta tråka ut er om ointressant saker. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0