bad bad bad day.

idag är en riiiiktigt dålig dag! Började med att jag har sovit jätte dåligt i natt, vaknade med huvudvärk osv... så jag tänkte att en riktigt bra frukost borde hjälpa men icke sa nicke. Kokade ägg och gick och köpte baguetter, men näe... jag är fortfarande på lika dåligt humör, lika känslig och önskar bara att den här dagen kunde vara över snart.
idag måste jag plugga också, inte jätte mycket men jag måste gå igenom allting några ggr.
Det enda jag är lättad över idag är att det är rent och fint här hemma. Storstäda allt igår och fixa och dona lite. Är på sånt humör nu också iof, inte städ-humör men jag tkr om att pyssla och dona lite, ändra lite hit och dit. Det bästa som finns är ju att möblera om!!! Dock vet jag inte hur jag skulle kunna möblera om just nu... kanske lite i sovrummet?
Näe, hade viktigare saker för mig. Ta en cigg sen PLUGGA!
Take me back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0