Huvudvärk av den högre graden.

Sitter som vanligt på tåget men nu med världens huvudvärk.. Jag försökte plugga lite i början men märkte snabbt att jag blir väldigt åksjuk om jag sitter och skriver samtidigt som jag Åker tåg.. Okej att jag visste att jag inte kan sitta och läsa i bilar men tydligen var jag jätte känslig på tåg också.. Så jag slutade efter en stund och tur att jag sitter nära toaletten för allt håller på att vända sig där nere i magen på mig.. försöker dricka vatten och kolla ut för att inte behöva spy... Haha okej nu fick ni kanske veta lite för Mkt och nu börjar jag må jätte illa och måste sluta skriva, även fast jag tar pauser så jag kan kolla ut. Näe men hej då, här sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0