natti natti....?

Så hade jag samma problem som alltid, att gå och lägga mig i tid!!! Jag kan verkligen inte. Jag vet att jag ska upp halv 7 i morgon och jag är fullt medveten om att jag har väldigt svårt att gå upp tidigt och att jag inte klarar en hel dag om jag inte sover tillräckligt. Jag får huvudvärk och blir världens bitch och inlärningsförmågan försvinner helt och hållet.. därför BORDE jag sova nu.. Kan heller inte skylla på att det är något annat som lockar mig till att stanna uppe ännu längre, jag har bara svårt att sova helt enkelt...
Men måste göra ett försök snart så nu säger jag god natt och sov gott, i morgon har jag en lång dag framför mig igen..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0