Stockholm!

God morgon! Sitter på tåget påväg till Sthlm, som vanligt! Kom upp i tid idag men jag var inte pigg kan jag lova! Idag börjar dagen med två prov, ett har jag full koll på och det andra är jag lite osäker på men det får gå som det går. Har börjat inse att det är okej att inte alltid få MVG/vg på alla prov utan det är okej med ett g också.. Jag har lite svårt för det eftersom jag ofta ställer höga krav på mig själv! Men nu får det bli som det blir helt enkelt :) Idag blir det nog lite mys med min underbara emma! Skulle behöva färga om håret också eftersom det inte är helt jämt! Kanske en nyans rödare också? Syns inte på bilderna men jag är brun/röd nu för tiden ist för svart! Känns bra med lite förändring och jag är hel nöjd! :D Nu är jag trött på att skriva genom mobilen. Men jag önskar mig själv lycka till på proven och att jag får en bra dag, de senaste dagarna har jag inte varit på tip topp.. Men men. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0