Good news!

Jag har lite goda nyheter som jag skulle vilja dela med mig av men tyvärr väljer jag att vänta med dom! Det finns tillochmed 2 alternativ eller 2 ljusa dörrar att välja mellan men än så länge säger jag ingenting..
Ligger för övrigt i sängen hos mamma och kan inte sova, är i nkpg nu och stannar här till tisdag eller onsdag.. Sene kommer jag till helgen igen :) krm va här i nkpg mer och mer eftersom jag ska börja jobba extra på puls igen! Jag har saknat det sjukt mkt och då tänkte jag "varför inte?" dom helgerna jag är ledig från vanliga jobbet :) inte för att jag rent ekonomiskt måste ha ett extra jobb men jag tkr det är så sjukt kul och de där små extra slantarna blir bara ett litet plus!
Nu ska jag ta värktabletter och se om jag kanske kan somna om, har ganska ont nu...
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0