Right or wrong?

Tennis penis!
Jag ligger hemma i soffan och känner inte för att röra mig här ifrån faktiskt.. Igår var en dag utan stopp, samlade riktigt många hemmfru-poäng och jag måste säga att det fan inte är speciellt kul.. Men måste göras!
Idag är sista dagen jag är ledig, åker till Örebro ikv för att jobba 1 dag sen åker vi tillbaka igen och kör resten av veckan här i Gbg!!
Btw, jag måste erkänna att jag har hemlängtan nu faktiskt... Saknar att vara 5 min ifrån mina vänner som jag tidigare träffade varje dag, det var så enkelt att bara slå en signal och sen sätta sig i bilen och 3 min senare är jag med mina bästa vänner.. Ibland känns det som att jag missar så mkt av vardagen där hemma, inte för att den är speciell men jag saknar att bara vara i närheten... Det var länge sen jag hade hemlängtan på det här sättet... Okej att jag har saknat min familj och sånt men nu saknar jag hela vardagen.. Lite svårt att förklara! Jag pratar ju med mina vänner varje dag från nkpg men det är inte samma sak.. Men men.. Så är det väl antar jag.. Jag är inte depp eller nått sånt, jag bara saknar det helt enkelt. Svårare än så är det inte!
Nu ska jag fortsätta måla naglarna, var bara tvungen att ventilera mig lite..
http://m.youtube.com/watch?v=nmY2mvpwg38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0