ovanför avenyn bor en tjej.

God morgon!
Jag är vaken tidigt som vanligt, men jag ska INTE gå upp ur sängen än! Tänkte ligga kvar här och kollar på en film innan tvättstugan kallar... som alltid, varje söndag! Sen ska jag även gå och sola, har ett solarium typ mitt emot mitt hus! Perfekt ju!
Dock har jag ingen aning om vad jag ska äta idag, jag vet inte ens vad jag är sugen på.. Tror fan den blir nudlar och wook eller så blir det något annat.. ingen aning!
I veckan har jag varit i full gång på som vanligt och åkt runt i halva sverige känns det som. Först jobbade jag i Jönköping, sen åkte jag till örebro i 3 dgr... och till sist åkte jag ner och jobbade i malmö EN dag! Men det var sjukt kul!
Denna vecka blir inte en sekund lugnare, tvärtom! Men där emot kmr jag va i gbg hela nästa vecka och jobba, vilket känns jävligt skönt för då kommer man alltid hem och slippet bo i en väska!
Tänkte lägga ut lite bilder på lägenheten men det är långt ifrån klart, inga tavlor är uppe, inga mattor och lite av möblerna är bara tillfälligt! Men ni får ju iaf en lite bild av hur den ser ut.
Ni får gärna kommentera mer, inte för att jag bloggar så ofta men det är för att ni inte kommenterar! ;) inge kul då.

v-rum.



kök, absolut inte klart än!!!



"sko-delen" av klädkammaren.. :)


från klädkammaren och ut till min lilla "kläd och smink atelje" haha.


....

sovrum.


sovrum!

Sådär, nu har ni sett lite bilder iaf.. Det kommer bättre men det där får räcka så länge!
Nu ska jag kolla på film.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0