På resande fot..

Precis som rubriken lyder! Jag är ständigt på resande fot, ganska kul! Jag befinner mig på platser i Sverige jag aldrig i hela mitt liv hade tänkt besöka. Jag ser nytt folk varenda dag, nya städer flera gånger i veckan, nya utmaningar, nya mål och framför allt jag lever ett helt nytt liv med underbara människor omkring mig hela tiden! Låter ganska bra va? För tillfället sitter jag i bilen påväg från Skövde till Vänersborg och på lördag åker jag "hem" till Göteborg. Jag flänger hit och dit, men för det mesta gillar jag det. Dock saknar jag hemma lagad mat något fruktansvärt!
Men det här var väl en liten update av mitt liv för tillfället, kommer roligare inlägg när jag har något roligare att berätta. Just nu jobbar jag 10-19 måndag-lördag... Näe nu ska jag vara lite social och höja musiken som för tillfället är lil Wayne - how to love.
Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0