förlåt !

Hej!
Det här va riktigt länge sen jag satt vid datorn och blogga...
Jag har verkligen haft fullt upp de senaste veckorna. Det är sjuuuuukt mycket som händer nu!
Jag har inte varit hemma spec mkt de senaste veckorna knappt..
Jobbade i sthlm på mellandagarna sen åkte jag hem och på nyårsafton var jag först i göteborg och sen åkte jag till sthlm för att fira nyår där och dagen efter åkte jag hem och i förregår åkte jag upp till sthlm igen för vi hade möte på huvudkontoret ang en ny grej på 3 och så kom jag hem igår kväll igen. Nu kommer jag dock bo hemma ett tag eftersom jag ska jobba i butik i Linköping hela januari.. Sen får vi se vad som händer...
eller rättare sagt ni får se vad som händer, jag vet redan men jag vill inte säga nägot i förväg eftersom att bara hälften är klart än så länge..
Något stort kommer ske iaf efter januari, det är väl det enda jag vill säga just nu, berättar allt när allt är klart!
Nu ska jag göra något att äta sen mysa ner mig i soffan!
Pusss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0