Fredag den 13 januari 2012 !

Fredag den 13e? Otur? Njaa, det är väl så man säger men fan så fel det är! Idag var min tur dag, en dag som betyder så fruktansvärt mycket, en dag som förändrat mitt liv mer eller mindre, den dagen då min nya framtid börjar!
Jag har egentligen lust att bara släppa fram allt klar språk till er, lägga varenda kort på bordet och berätta precis allt som hänt och son KOMMER hända!
Vissa frågar mig hur jag vågar medans andra bara skriker "go for it"... Jag själv har aldrig ställt frågan till mig själv "vågar jag?" varför skulle jag göra det så länge jag inte förlorar något på det? Visst kan jag nog påstå att det är ganska vågat men jag antar att det är det livet går ut på. Att vidga sina vyer och ta för sig av varenda goda chans man får. Man kommer inte långt i livet om man springer i samma jävla hamsterhjul och hoppas på att det en dag ska stanna så man kan kliva av i säkerhet, ibland måste man se utanför boxen för att komma någonstans här i livet, eller i alla fall komma längre än till ruta ett... Jag ser absolut ingenting negativt i det här, tvärtom... Jag har aldrig sett så mkt positivt i något som det här.. Jag förstår det inte riktigt själv, allt har gått så fort och jag måste nog erkänna att jag har flugit fram lite på en räkmacka de senaste månaderna men jag kan inget annat att älska det.
"you create your own destiny"..
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0