The time of my life!

Som många av er vet, är jag tillbaka hemma i Norrköping. Jag va så otroligt trött på att resa så jag sa upp mig helt enkelt och flyttade hem igen. Kan inte säga mer än att det känns underbart!
Och jag måste säga att jag har haft världens flyt de senaste 6 månaderna. Fick jobb och lägenhet i Göteborg på mindre än 1 månad, sa upp mig och kon hem utan några som helst framtida planer men hux-flux så fick jag en heltids tjänst igen och lägenhet är på g ! Känns för jävla underbart att allt bara, mer eller mindre löser sig själv! Jag måste erkänna att jag har haft riktigt tur!
Det bästa med allt det här är nog att jag mår bättre nu än vad jag gjort på väldigt länge, och då menar jag länge!!. Jag är självgående, helt fri från all påverkan utifrån, livet rullar i rätt riktning, ingen som klagar eller surar, jag lever livet helt enkelt! Vet att jag tidigare skrivit om stora beslut, att det är jobbigt osv men fan till och med det har sin charm just nu!
Framtiden ser ljus ut och jag är FRI SOM EN FÅGEL!! ;)
Caaaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0