My true love!

Sitter på tåget påväg till Växjö... Vet knappt vart det ligger men ska iaf jobba där resten av veckan! Det blir säkert skoj!!
Har varit ledig i 2 dgr nu, vilket var grymt skönt! Åkte till Norrköping och besökte familjen och njöt av det fina vädret, mina vänner, min familj och att jag äntligen fick åka motorcykel igen!!! Det kan ju va bland det bästa som finns!!!! Vilken sjuk adrenalin kick det är när man känner hur det börjar accelerera riktigt bra och allt du ser framför dig är en låååång raksträcka!! Jag kanske låter helt sjuk men jag är uppväxt med en pappa som alltid kört mc så jag minns nog knappt när jag fick sitta på en för första gången.. Jag har till och med kört cross ett antal gånger sen jag var liten.. Något ni inte visste kanske? Nog med prat om det här nu.
För överigt rullar allt på som det ska och jag mår riktigt bra nu!! Kolla bara på vädret! Våren är påväg och allt kan ju bara bli bättre och bättre!! Nu ska jag ringa ngn som får göra mig sällskap ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0