översättning.

jag glömde bort att martina alltid vill ha översättningar på det jag skriver på serbiska så nu får du en från google translate... absolut inte korrekt, men du fattar budskapet ;)

tro mig, sista gången jag skriver dessa ord nu
Ingen av er är mina förfäder
ingen kan hindra mig

Låt mig säga att jag älskar
att varje kväll Jag ber, att du återvänder
Jag vill att du alltid är bredvid mig

För allt jag rör
vad jag tänkerr
påminner om dig
och om du inte är nära mig

Söta ord, söta drömmar
Många pussar i natten
du måste få en liten meny
Du måste hjälpa mitt hjärta

Du vet själv hur ont det gör
när du älskar någon
när någon ber
när kärleken bekämpas

När du inte vill ge upp
du ser framåt hela tiden
Jag vet du känner starkt emot att själv
är en annan del av dig

Den andra delen, som ängsligt söker efter hela livet
den andra delen, som slutligen mötte dig
och du ville så mycket

Låt mig försiktigt handen körfält
lämna över ditt hjärta, själv
att älska dig som jag

Jag vill bara veta varför du slutade
när du sa till mig att jag var din enda
så många gånger du sagt att du kommer förbli min
kastade allt i floden, det gör ont mitt hjärta fortfarande

Ref.
Jag kan inte förstå hur mycket vi älskade varandra
och du är bortaalla våra drömmar kollapsade
du måste förstå hur mycket jag behöver dig
kom, säg till mig om du känner likadant.

Och nusitter bredvid mig
säga om det är värt, desto mer alla som följer
eller en bild som tonar
vårt förflutna

Jag trösklar, men många gånger vi förfäder
och igen litar vi på varandra att förvärva
känslor till varandra säger
det som är gjort, är gjort

vissa låter det förbli
vissa låter  ta bort tiden
Du måste lova mig
Medan du tittar in i mina ögon

att du överlämnar dig själv till mig
att du inte ger det till någon
och du kommer alltid veta 
att för mig är du den enda som existerar

Jag älskar bara dig
var inte rädd
står precis där du står

jag vet att du fortfarande älskar
mina leenden och mina åsikter
som har trängt djupt in i dig

Känslor och minnen
detta värde, som aldrig bleknar
som minnen

Och bara ett leende från dig
kunde lugna dig
Jag saknar din lukt
Jag saknar din beröring

Ref. 2X

Du vet, jag behöver dig
behöver dig, behöver du
min kärlek.

Nu förstår du också texten lite, hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack bebis, nu blev jag nöjd!! :D

2012-03-15 @ 22:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0