You know me

Såg att det blev lite fel med bilderna, vet inte varför det blev dubletter av vissa bilder och vissa bilder kom inte med alls... Idag är det söndag och som känt fenomen hatar jag söndagar och har alltid söndagsångest.. Måndag i morgon med en ny vecka och nya utmaningar, jag måste kämpa!!
I helgen har jag inte gjort något speciellt tror jag.. Jobbade fredag, lördag och igår kväll blev det lite festligheter men en väldigt lugn och tidig kväll! Skönt att vakna idag och absolut inte må dåligt alls och jag var inte ens trött!! Dock är jag trött nu, gick ju trots allt upp vid 10!! Vilket är helt sjukt för att vara mig! Imorgon är det jobb igen och ikv åker jag till Örebro!!! Spännande..
Bilden väcker så sjukt roliga minnen med skratt som inte var från denna värld!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hos vissa väcker den skratt och hos andra väcker det "en tömd" plånbok!

2012-03-19 @ 01:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0