Happiness !!

Jag är så lycklig just nu så ibland känns det som att jag ska spricka!! Allting går åt rätt håll och mina underbara vänner och min älskade familj gör mina dagar till dom bästa!!
Och ännu bättre, imorgon ska jag hämta killen i mitt liv från dagis!! Vi ska ha en mysdag och göra allt han tkr är kul!! Att en sån liten människa som inte ens är min egen (missförstå mig rätt) kan göra mig så otroligt glad är heeeeelt sjukt!! Han kommer utan tvekan stå för alla skratt och all glädje i morgon!!
Felicias favorit som jag säger!!!
Innan hämtningen från dagis ska jag och Mathilda en sväng till Linköping på återbesök, ska bli spännande! Men måste dock upp ganska tidigt men men, sen väntar ju trots allt det bästa jag vet, Millian!!
Nu är det läggdags snart, ha det bra haters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0